matildamollerstrom.blogg.se

Mina drömmar är att få utveckla mitt hästintresse för problemhästar, även att få arbeta med att hålla kurser inom det mer kreativa, handarbete. De två senaste åren har jag anordnat kranskurser inför jul. Otroligt roligt och inspirerande. Här kommer jag dela med mig av kunskaper, tips och information om det som komma skall. Ni når mig på 0708 922372 för frågor eller bokning. /Matilda

Julmarknad!

Publicerad 2015-10-07 13:24:07 i Allmän,

Hej allihopa! 
Nu kommer de mörka kvällarna, med massa ljus tända, med stormsteg!
Jag håller på med förberedelser och planering inför den årliga julmarknaden i Norra Sandby Sockenhus. Har aldrig haft ett helt bort själv, men i år är det äntligen dax!
Detta innebär att jag inte kommer anordna kranskurs som tidigare år, även om jag mycket gärna skulle vilja det. Kan inte få tiden att räcka till.

Men åter till julmarknaden, för här kommer det att vara kransar, betong, ja lite smått och gott.
Jag har ett extra varmt hjärta till naturen, så mycket naturmaterial och naturinspirerat.
Ni är hjärtligt välkomna hit, lördag 28/11 mellan 10.00-15.00.
Jag hoppas på kranskurs nästa år! Håll utkik..😃



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-11-05 19:47:55

Hej Matilda! Jag heter Marie Ståhl och är vän med Pernilla Nilsson. Jag kommer t julmarknaden och vill jättegärna köpa en dörrkrans av dig men kommer inte förrän runt lunchtid och är då rädd för att de är slut. Kan man beställa? Ett år köpte jag även ett jättefint mosspaket, gör du även det? Du kan nå mig på 0709924295. Hälsningar Marie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela