matildamollerstrom.blogg.se

Mina drömmar är att få utveckla mitt hästintresse för problemhästar, även att få arbeta med att hålla kurser inom det mer kreativa, handarbete. De två senaste åren har jag anordnat kranskurser inför jul. Otroligt roligt och inspirerande. Här kommer jag dela med mig av kunskaper, tips och information om det som komma skall. Ni når mig på 0708 922372 för frågor eller bokning. /Matilda

Yin yoga i Hörvik

Publicerad 2015-11-27 18:05:23 i Yoga,

Jag kommer nu att starta yin yoga i Hörvik, ca 1 mil utanför Sölvesborg. Det kommer att vara i Hörvik skolas gymnastiksal, på söndagar 16.00-17.30. Start söndag 24/1, 16.00-17.30.

Yin yoga passar alla. Du lär dig att känna din egen kropp, dina egna begränsningar och får igång flödet i din kropp. Släpper på blockeringar i ditt system som gör att du t.ex får huvudvärk, rygg ont eller stress.
För att kunna prestera så bra som möjligt och må så bra som möjligt, är det otroligt viktigt att lära känna sig själv. Hur du ska gå tillväga i olika situationer. 
Hur allt runt om dig blir lugnare, du hittar ditt lugn. Hur du kommer åt ditt inre lugn.

Pris:
100:-/gång och för er studerande 70:-/gång.

Om ni har frågor eller vill boka en plats når mig på
0708 922372 eller på min mejl, [email protected]

Om ni har frågor eller vill boka plats. Hör av er till mig på 0708 922372 eller på min mejl, [email protected]



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela