matildamollerstrom.blogg.se

Mina drömmar är att få utveckla mitt hästintresse för problemhästar, även att få arbeta med att hålla kurser inom det mer kreativa, handarbete. De två senaste åren har jag anordnat kranskurser inför jul. Otroligt roligt och inspirerande. Här kommer jag dela med mig av kunskaper, tips och information om det som komma skall. Ni når mig på 0708 922372 för frågor eller bokning. /Matilda

Yin Yoga för unga

Publicerad 2015-10-19 16:46:44 i Allmän,

 onsdag 20 oktober, är det yin yoga för unga, som vanligt igen kl. 19.00 i Norra Sandby.
Passet är baserat på hur gruppens energi känns den dagen. Det är såhär jag vill jobba, jobba med vad personerna behöver just denna veckan och successivt mår man bättre, känner sig piggare och gladare.
Detta är fantastiskt roligt, som jag skrivit och sagt flera gånger innan. Kan inte smälta att jag faktiskt håller på med detta. Att jag får utvecklas och utvecka andra inom detta området. 
Ni är så hjärtligt välkomna imorgon och om ni vill boka plats, hör av er till mig på 0708 922372😊
Varm hälsning Matilda




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela