matildamollerstrom.blogg.se

Mina drömmar är att få utveckla mitt hästintresse för problemhästar, även att få arbeta med att hålla kurser inom det mer kreativa, handarbete. De två senaste åren har jag anordnat kranskurser inför jul. Otroligt roligt och inspirerande. Här kommer jag dela med mig av kunskaper, tips och information om det som komma skall. Ni når mig på 0708 922372 för frågor eller bokning. /Matilda

Yin Yoga Norra Sandby

Publicerad 2015-10-04 21:27:00 i Allmän,

Nu har första gången med Yin Yoga för unga, varit i Norra Sandby. Det var oroligt roligt och givande, härlig känsla man har i kroppen efteråt. 
Här kommer tiderna för hösten. Några onsdagar går bort, då lokalen redan är uppbokad.
 
•7   oktober, kl. 19.00
•14 oktober, ej yoga. Lokal uppbokad
•21 oktober, kl. 19.00
•28 oktober, kl. 19.00
•4   november, kl. 19.00
•11 november, kl. 19.00
•18 november, kl. 19.00
•25 november, ej yoga. Lokal uppbokad
•2   december, kl. 19.00
Sen är det juluppehåll fram till början utav januari, tider kommer under hösten! 
 
Pris: 100 kronor/person och för studerande 70 kronor/person.
Plats: Norra Sandby, Sockenhus.
 
Om du är intresserad, har frågor eller vill boka plats, hör av dig till mig på 
0708 922372.
Varm hälsning Matilda


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela