matildamollerstrom.blogg.se

Mina drömmar är att få utveckla mitt hästintresse för problemhästar, även att få arbeta med att hålla kurser inom det mer kreativa, handarbete. De två senaste åren har jag anordnat kranskurser inför jul. Otroligt roligt och inspirerande. Här kommer jag dela med mig av kunskaper, tips och information om det som komma skall. Ni når mig på 0708 922372 för frågor eller bokning. /Matilda

Hästarna ska få njuta!

Publicerad 2016-07-17 18:16:15 i Allmän, Djur,

Idag öppnade vi grinden till det stora betet som går hela vägen ner till havet. Här ska hästarna få njuta, tillsammans med fåren.
Vera som varit väldigt mesig och inte vågat ta för sig, va idag den som Nemus bad gå först. Hon visade vägen när de gick och utforskade.

Fantastiskt att få möjligheten att ha hästarna på detta viset. Lugnet och friheten. Det mest fantastiska 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela